søndag 22. september 2013

Vi reiser sammen (HFS)

Jeg har lenge hatt en bilde i hodet mitt. Jeg har tittet litt på tingene jeg trengte forr å lage det nå og da, men jeg har aldri kommet igang før her om dagen, da var det hele gjort på ett kvarter. Perfekt hobbysyssel for en slappfisk altså :)





Bildet var tenkt som en hyllest til mannen min og meg. Fordi vi har "reist sammen" i 13 år, og kanskje særlig fordi det ser ut om vi kommer gjennom denne nye fasen i livet. Bakgrunnen er revet ut fra en NAF kartbok og viser en del av Østfold. Mannen min som er fra Halden er plassert like ved Halden. Jeg er fra Moss/Rygge, men føler meg som er Sarping etter 11 år i byen så jeg er plasert i Sarpsborg. Hjertet er plassert på Greåker, like ved der vi bor. Stjernene symbolisere håpet og noe å sikte mot, og pilene går hver sin vei fordi livet ofte er sånn.  Figurene er Wood Veneer fra Studio Calico og er limt på glasset.



Jeg har begynte å bruke Instagram og ønsker meg flere jeg kan følge. Har du lyst? Du finner meg som Papirleken, gi meg ett lite hint så titter jeg etter deg. Jeg håper jeg ser deg der! Jeg har lagt ut en link på høyre siden av bloggen, men jeg er litt usikker på om den virker.. :)

I morgen er det mandag - min favoritt dag! Ønsker deg en lun høstuke.


2 kommentarer:

  1. Så flott!! Både å se på og tankene bak. Jeg ønsker dere maaaange flere gode år sammen! Stilig med samme tema i headeren på bloggen din også :-)

    Jeg har ikke kommet meg på Instagram enda, men gjør det nok nå så jeg kan følge deg ;-)

    Håper at du også har fine høstdager her i solbyen!

    Stor klem fra andre siden av byen

    PS! Tusen takk for at du titter innom hos meg og for alle hyggelige kommentarer, det varmer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Anne, du er rett og slett verdens beste bloggvenn! Takk for rausheten din!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥