torsdag 26. september 2013

Scrapbattle

I høst har jeg deltatt i en kort battle rett og slett fordi jeg trodde jeg skulle være langt friskere når høsten kom da jeg meldte meg på tidlige i sommer. Da starten gikk var jeg verken i form eller motivert, men jeg liker å stå for det jeg sier så jeg deltok. I første runde var det ett sted mellom 80 - 90 deltakere fra 8 land som skulle bli til 64 deltakere. Oppgaven var å la seg inspirere nettside til Stockholm Scrap and Pearl Event. Det ble ett kort som bare kom av seg selv, mye takket været en cola light boks som har blitt stående på pulten, bare fordi jeg syns den var fin:


 
 
 
Runde 2 når skulle man velge ut ett ord som beskriver din scrapping, for meg så ble det HAPPYPLACE. Det var ett kort jeg overhode ikke hadde lyst til å lage.  I runde 2 konkurrerte vi to mot to og jeg ble velfortjent slått ut. Kortet er allikevel litt meg så jeg er fornøyd lell:
 
 




Nå tror jeg det er 16 deltagere igjen i hver kategori. Det er veldig dyktige folk og vel verdt en titt. Du finner de her: Europeanscrapbattle. Siden er litt vanskelig å finne frem på, let i venstre kolonne :)

3 kommentarer:

  1. Fina tycker jag! Önskar att jag hade tålamodet till att pyssla med papper=))

    SvarSlett
  2. Så läckert det första kortet, behagligt fint och gulligt det andra!! Kul att du trots allt lyckades delta trots besvär. Ha en fortsatt fin vecka!!

    SvarSlett
  3. Kortene er lidt anderledes - på en god måde. Du har en stil jeg er misundelig på, men som jeg har bestemt mig for at udforske...snart:-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥