søndag 19. mai 2013

Gullbukser til gutter :)

Jeg har laget kort til to gutter hvor begge skulle få 200 kr i gave. I steden for å gi ett tradisjonelt pengekort valgte jeg å brette bukser av sedlene. Ganske kult syns jeg!
 
 



Kortene er nesten fri for pynt. Først og fremst fordi at jeg ville at klærne skulle ta fokus, men også fordi jeg ikke er så pyntete av meg når det gjelder kort. Liker det best enkelt og rent  når jeg selv lager kort, og jeg er fortsatt en slappfisk som får melkesyre (!) i armene av å lage kort - makan :)




Det er bloggen fold you so som har lært meg å brette slips, skjorte og bukse. Instruksjonen er ikke med sedler, jeg fulgte bare samme prinsipp. Det er gøy å brette så jeg anbefaler en titt innom fold you so for inspirasjon og DIY.

1 kommentar:

  1. Det ble jo supertøft! Og helt perfekt til gutter i konfirmasjonsalder, både med farger og detaljer :-)

    Det er veldig hyggelig å se at du orker å være kreativ! Håper at solen og varmere dager kan gi deg påfyll av energi!

    Klem fra den andre siden av solbyen :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥