fredag 12. april 2013

Farge Happy :)

Det er mye glede i farger! Har lagd ett mini lerret i størrelsen 6 x 9 cm. Glemte å flytte staffeliet da jeg lagde bakgrunnen med Dylusion - men alle kunstnere har vel ett litt sølete staffeli? :)







Dette bilde har jeg funnet på nett, og glemt hvor så jeg får ikke kreditert skaperen. Da jeg fant det var det sorthvitt. Jeg har overført det til ett 15 x 15 lerret, derretter malt med gesso, akrylmaling og farget med aquarell blyanter - så nå er det bittelitt mitt også. Og hjertetape som ramme. Når jeg ser dette bilde tenker jeg på de som er så flinke til å få meg til å smile på de vanskelige dagene - tusen takk! Jeg lever i min digitale verden via en iphone, så tenker den får skylden for suddete bilder :)






Og til slutt, en gave fra Fredriksen min. Han plukker pinner som ligner på T til meg. Og denne gangen fant jeg ut at den kunne bære påskeeggene våre. Støpte den ned i ett syltetøyglass fylt med gips og pyntet med en servett. Vi hadde tenkt å pynte eggene med nebb, øyne og føtter, men det ble med tanken. Kanskje neste år?




Måtte du få en fargerik helg - og måtte våren komme snart! I dag har det snødd...



4 kommentarer:

  1. Så herlige bilder du har laget! Det er så hyggelig å se at kreativiteten spiller på lag, og glade, klare farger i ekte Therese-stil :-)

    Ja, tenk at det har vært snøvær i flere dager denne uken, da! Håper at solen snart kommer og skinner på deg :-)

    Og snille Fredrik som finner så fine pinner til mamma'n sin!

    Ha en flott helg!

    Klem fra andre siden av byen :-)

    SvarSlett
  2. Jättesnygga tavlor, jag gillar speciellt den nedersta...så snyggt att du dekorerat kanten också. Tack för din kommentar på StampARTic bloggen som gjorde att jag hittade hit!

    SvarSlett
  3. Hei kjære du <3
    For noen fine bilder du har laget.....
    og så bladde jeg meg nedover og leste historien din om at du er blitt syk. Jeg ble regelrett lei meg og jeg syns du er tøff som prøver så godt du kan å være kreativ i en tung, slitsom og trøtt tid.
    Jeg håper virkelig at du blir bedre og at de etterhvert finner en medisin for denne sykdommen.

    Stå på!!! Du e flink !!! og ikke minst... gled deg over de små vakre øyeblikkene som finnes i hverdagen!

    C.

    SvarSlett
  4. Jeg digger lerretet med You can always make me smile! Det var råkult!! Stor klem:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥