onsdag 8. september 2010

100 % resirkulert

Jeg er så heldig at jeg har en god venninne som alltid er der når jeg trenger henne, itillegg er hun 100 % seg selv (på godt og vondt - haha) og veldig miljøbevist. Jeg laget derfor en bursdagshilsen av resirkulerte ting: En lommebok av en juicekartong (100 % naturlig akkurat slik som henne..), ett kaffeglass ble forvandlet til et lykkeglass med sjokolade (legg merke til den herlige teksten på lokket) og en dorull ble basen til ett tag-kort. Itillegg er alt laget fra resteboksen min :o)





Jeg vet ikke helt hvordan det blir med papirleken min, jeg finner liksom ikke helt tid eller overskudd lengre. Men merker at jeg iallefall begynner å få litt av lysten tilbake. Beklager at jeg har vært så sjelden på bloggbesøk i det siste, og for at jeg ikke har lagt igen spor når jeg først har sneket meg inn. Plutselig - kanskje - er jeg tilbake igjen. Jeg håper dere har gode fine høstedager!

4 kommentarer:

  1. Så koselig at du har oppdatert i bloggen igjen! Og så kreativ du er som får gjenbruk og rester til å se så flott ut! Stilig dorullkort og original lommebok! Og så fikk jeg litt lyst på sjokolade... ;-)

    Ha en flott dag!
    Gleder meg til å se mer i bloggen etterhvert.
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Ååå, så koselig det var å se at du har oppdatert bloggen din igjen! Disse var utrolig morsomme og kreative!

    Jeg tror at alle har tørke av og til, noen ganger kortvarig og noen ganger lagvarig, og da er det sikkert bedre å la det ligge enn å tvinge seg selv hvis man egentlig ikke får noe positivt ut av det. Jeg håper at inspirasjonen kommer tilbake, for du lager kjempeflotte ting og skriver så bra!

    Ha kjempefine høstdager!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Her har du jammen vært flink:)Venninnen din blir nok skikkelig fornøyd med deg nå:)Så masse flott gjenbruk;)

    SvarSlett
  4. Så koselig med enn oppdatering fra deg igjen:) Kjempestilig ide å lage "resirkulerte" gaver til venninna di (og jeg må innrømme at jeg fniste da jeg så teksten på lokket, ja). Og du: alle har tørke i blant, og da får ting bare ligge til en er klar igjen. Det skal jo være kos, ikke plikt;)

    Klem, Inger

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥