torsdag 19. november 2009

KH nr 9 av 10 Eske til hjertesjokolader

Dette er mitt bidrag nr 9 i Kreativ hobbys julekort utfordring. Har laget en eske etter prinsippet du finner under kreativ hobby sine tips&triks , men  jeg har endret litt på målene slik at den akkurat passer innmaten til Freias gode sjokoladehjerter. Jeg er ingen ivrig blonde bruker, men her syns jeg det gjorde seg godt. Sydde de på FØR jeg brettet lokket så det ble ikke helt 100 % - men greit nok:

























"Snart kommer julenissen" stemplet er stemplet på krymeplast og deretter krympet. Kjempe moro å leke med krympeplast syns både barna og jeg! Det er sønnen min som har krympet denne :o)

3 kommentarer:

  1. Denne var kjempeflott. Kom i julesteming jeg nå. Veldig fint å kunne gjøre ting sammen med barna!

    SvarSlett
  2. Denne var kjempefin! Flott fargelagt og nydelige farger :-) Og ikke verst å få hjelp fra barna også, da!

    Ha en kjempefin torsdagskveld!

    PS! Tusen takk for koselig kommentar på siden min! Så koselig at du finner veien innom selv om blogspot fremdeles ikke fanger opp nye artikler... Jeg lover for øvrig å ta godt vare på den nye CBen min og sørge for at den får et godt hjem :-)

    SvarSlett
  3. Hei,
    for en lekker juleeske du har laget - veldig koselig pyntet og en god ide å lage det sammen...
    Hilsen Antje:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥