mandag 9. november 2009

KH nr 6 av 10 Blomsterkort

Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle lage et slikt blomsterkort, og endelig fikk jeg gjort det! Det er mitt bidrag nr 6 av 10 i Kreativ hobbys julekortutfordring. Neste gang vil jeg nok prøve å skrå skjære potta litt, den ble litt for firkantet etter min smak, men da jeg så det hadde jeg allrede stemplet "God jul" og embosset det:



Innsiden ser slik ut, baksiden er satt av til en personlig hilsen.



Har du lyst til å prøve? På potta skjærte jeg til gullpapp på 9" x 3,5 ", jeg scoret på 2"" og 5,5" og brettet de hver sin vei. Potta blir holdt sammen av et bånd.  Selve innstikket er 5" x 2,5 ", men neste gang ville jeg nok lagt det litt bredere og litt høyere..  Kos deg - det er morsomt å lage!

2 kommentarer:

  1. Jeg har hatt store problemer med å få lagt inn kommentarer i noen dager nå, så måtte bare prøve her fra jobben, og det ser mye bedre ut så langt.

    Det er kjempemorsomt å besøke deg, for jeg synes du har hatt en kjempebra utvikling bare siden jeg begynte å følge med på bloggen din. Stadig nye uttrykk og teknikker, og du behersker alt på en utmerket måte!! Ikke minst er KH-bidragene dine aldeles nydelige alle sammen! Masse flott inspirasjon å hente hos deg :-)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. åååå Tusen takk, Anne! Dette er ord jeg virkelig setter pris på!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥