lørdag 20. juni 2009

Småtteri!

Etter en hektisk uke med for mye nattjobbig og for lite søvn lengtet jeg desperat inn i korthulen og litt egen tid. Det er god terapi og sitte å pusle med kort når man er sliten selvom det kanskje ikke er da de mest spenstige kortene kommer. Kort i størrelsen 10 x 10 er behagelig når overskudde ikke er størst.

Enkelt restepapir kort. Stjernen på venstre side kamuflerer en stemplingsulykke! Kortet er tiltenkt en av kompisene til 11 åringen når neste bursdag kommer. Tester ut nye rammer på bildene...






Et veldig enkelt blomster kort - kjøpte filt blomstene "brukt" og har ikke fått til å bruke de. Syns kortet ble i overkant enkelt og lurer på om jeg må etterfylle litt eller om jeg har mot nok til å la det være så enkelt:





Har kjøpt meg nytt kjolestempel fra "Impression Obsession" - syns det er vakert. Det var litt mindre enn jeg forestilte meg, men passer desto bedre på 10 x 10 kort. Jeg er fornøyd med fremsiden, men ser i etterkant at innsiden ble for rufsete ifht forsiden:




Takk for at du titter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥