lørdag 27. juni 2009

Den fineste Hedda'n

.. fyller 1 år i dag. Så fort tiden har gått! Gratulerer med dagen lille venn!

Mamma'n til Hedda er min favoritt kusine og hun er en ivrig blogger. Falt helt for "Gremlins" bilde hennes av Hedda og bare måtte lage et kort med det. Resultatet ble et "snurrekort" hvor fremsiden er den vakre Hedda og baksiden er den Hedda'n vi sjelden ser:





Lagde også en koseboks til henne. Uheldigvis revnet papiret for meg og jeg hadde simpelten ikke tid - eller ark som passet - til å lage en ny:



Lagde kort for Heddas oldemor også. Dette er en ny bretteteknikk for meg:


4 kommentarer:

  1. Nydeligste kort og eske!! :))))

    Tusen takk, Favoritten!

    Synd dere ikke kunne være med i går, vi hadde det veldig koselig. Og ungen sovnet straks ho fikk hodet på puta, og sov over 11 timer uten en lyd. Litt sliten kanskje? ;)

    *klemmepå*

    SvarSlett
  2. Imponert over hva du får til om dagen! Utrolig flotte både kortene og boksen. Gleder meg litt til papirinteressen kommer snikende igjen :)

    SvarSlett
  3. Ååå, så nydelige!!

    Det er masse flott å se i bloggen din, og hvis du stikker innom hjemmesiden min har jeg to awarder til deg :-)

    Ha en flott sommer!

    Hilsen Anne
    http://anne.hobby-site.com

    SvarSlett
  4. Så nydelig "snurrekort" du har laget! Morsomt bilde :)

    Vedr. punchen du spurte meg om så kjøpte jeg den første i en butikk her i Hamar. Der ble også flere testet da jeg leverte tilbake men jeg syntes de trykket dårlig alle (selv om de gikk gjennom bazzill).
    Den siste jeg fikk nå, bestilte jeg hos Papirloftet. Trykker fint gjennom Bazzill. Håper du finner en som trykker bra. Kjedelig at det skal være sånn.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥